måndag 21 september 2015

21-09-15

Hej på er!!
Helgen har varit så rolig, är så tacksam för alla fina vänner jag fått! 

I fredags åt jag pizza med mitt kära volleybollag innan vi begav oss mot fotbollsmatchen (som vi vann😃😃) och sedan hem till Ally där vi bjöds på alla möjliga snacks samtidigt som vi spelade mysiga spel hela kvällen.

I lördags åkte jag till Atlanta, Georgia för att shoppa!! Det är så galet billigt här, köpte ett par Vans för knappt 150 kr???!!! Love it 
Jag, Hailey, Allison, Ian, Noah och Alex åt sedan mexikanskt och drog ett biobesök på det. Vi såg en skräckis och usch vad det var hemskt!! Den hette "The visit", vet inte om den har kommit ut i Sverige än, men den var så sjukt konstig! Inte såå läskig, men så psyko!! 

Spenderade gårdagen med Hailey, Allison och Gavin. Vi körde golfbil, gjorde klart vårat projekt i Global Cultures och gick till en youth group i kyrkan! 
En toppenhelg med bra människor<333

                    Jag och Jenna 



                           Hos Ally





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar