lördag 12 september 2015

HOMECOMING

Såå det sjukaste hände i onsdags!! Jag satt i skolan på first period och så hör jag att rektorn genom högtalarna presenterar de nominerade till homecoming inför hela skolan och räknar upp MITT namn!! Fattar ni vad kul??!!

Här i Murphy har dom ingen dans under homecoming, utan bara en stor fotbollsmatch som hela stan kommer till där de nominerade går ut på planen i STORA klänningar med varsin eskort och presenteras inför dessa 2000 pers. De nominerade består av en freshman, två sophmores, tre juniors och fyra seniors som röstas fram av alla elever på skolan. En av oss fyra seniors krönas till drottning, men då både Hailey och Allison är nominerade spelar det ingen som helst roll om jag vinner eller inte!! Är bara så glad och chockad att jag kom med???!!!

Min eskort måste vara i samma årskurs som mig och kan inte spela amerikansk fotboll eftersom detta sker i halvlek under en fotbollsmatch. Jag frågade därför Noah och han sa jaaaa!!

Så fort vi fick reda på att vi var nominerade lämnade vi skolan med Haileys mamma för att köa till klänningsaffären så vi kunde hitta de klänningarna vi ville ha innan alla de andra tjejerna.. Så amerikanskt, jag vet! Jag hittade min klänning efter en lång tid av ombyten och kände mig verkligen som en prinsessa, sjukaste känslan.
Åh är så taggad för detta!!
LYCKA

till och med min vmamma tog ledigt för att kunna följa med till affären

Bästa eskorten tror jag


Tjejerna ifrån förra året, Hailey i rosa och Allison i blått<33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar