torsdag 17 september 2015

MHS News cast

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge!! 
Livet här borta är stressigt. Amerikaner är alltid  upptagna och störs inte av att ha 10000 saker att göra på en gång. Jag älskar att alltid ha något att göra genom att hitta på något varje dag, så klagar inte på den biten. Det som stör mig är att jag aldrig själv kan göra nåt spontant. Jag MÅSTE gå till practice och springa i tre timmar och sedan göra min läxa, för man får åtminstone 1 läxa i varje class varje dag. Tiden räcker lixom inte till??? Jag vill kunna åka till mina kompisar utan planering, men det existerar knappt här då alla är så upptagna, även jag! Älskar och hatar det på samma gång!!

Det finns en class som heter digital media, jag har den first period, men de som tar den second (Hailey och Allison tex) har ett news cast för att uppdatera skolan om vad sin hänt under veckan. Jag har varit med varje vecka och dansat eller sagt nåt litet. Många av mina kompisar är med i den så tänkte det var kul för er att se vad vi gör här på MHS, MSN kan tex se lite från våra volleybollmatcher ibland. 

Om ni spolar fram till 8:28 ser ni min värdpappa David (coach Gentry är vad han kallas av alla andra elever) och vid 9:07 ser ni mig. Det är Hailey och Allison som frågar oss om dessa "brownies". Det FINASTE är Gavins svar på vart han helst skulle vilja åka i hela världen (11:05) <3333



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar